3 Aralık 2013 Salı

Cemil Atmaca Sen Göreceksin Küçüğüm

30/9/2007

Belki ben görmem ama
Sen göreceksin küçüğüm
Naylon çadırın altında
Bir battaniyeye sarılı küçücük bedenin
Soğuktan morarmış parmaklarınla
Biraz diren donma sakın
İnan ki sen göreceksin küçüğüm
Bir gün bir evin olacak
Tek katlı bahçeli
Kapısının önünde parkın
Bir de ipten salıncağın
Yanında bir sürü Roman arkadaşın
Kendi geleneğinle yaşayacaksın
Ben yaşamadım ama
Sen göreceksin küçüğüm
Sakın donma biraz daha diren
Az kaldı sabah olacak.
Güneş ha doğdu ha doğacak
O zaman kemiklerin ısınır
Ben işe gidiyorum.
Donmayasın sakın
Sen annene sıkı sıkı sarıl
Yarın küçüğüm yarın
Yarın tek katlı iki odalı
Bir evin olacak.
Yıkmasalardı işgal diye evini
Şimdi tavanı olan evinde
Sıcacık salıncağında uyuyor olacaktın
Yarın küçüğüm yarın

Bizler barınma isteyeceğiz
Sizler sokakta kalmayın
İnsanca yaşayın diye
Diren küçüğüm donma sakın yarını bekle
Yarınlar umut demektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder